Što je jamac uspjeha trgovine u današnjim uvjetima poslovanja? Dobar proizvod?
To je svakako preduvjet svakog posla, no u oštroj konkurenciji kupce treba na pravi način uvjeriti upravo u kvalitete vašeg proizvoda.
A to nas vraća na prvo pitanje: krije li se ključ uspjeha u kvalitetnim djelatnicima, istaknutim lokacijama trgovina sa skupim „kvadratima“ na gradskim promenadama i u trgovačkim centrima?
Možda je „trik“ u dobro osmišljenoj i dobro plaćenoj marketinškoj kampanji? Sve to može donijeti prednost nad konkurencijom, no u digitalnom dobu skladišta i izlozi ne mjere se u ,metrima kvadratnim, već u gigabajtima i pikselima.
Odgovor na pitanje s početka teksta, ako to nisu otkrili dosadašnji opisi jest – webshop!
Nažalost, dramatski trenutak ovog otkrivenja pomalo je „ispuhan“ činjenicom da trenutačno čitate odjeljak posvećen upravo internetskoj trgovini pa ste upravo takav odgovor i mogli očekivati (priznajte, šokiralo bi vas da smo rekli da se tajna uspjeha krije u kvaliteti otirača za noge pred trgovinom).